WWF i Leo Burnett radzą, jak zrobić naturalny płyn do mycia naczyń!

Agencja Leo Burnett popisała się znakomitą kampanią stworzoną dla WWF (World Wide Fund for Nature). Akcja ma zachęcić do zastępowania chemicznych produktów używanych w naszych domach naturalnymi rozwiązaniami.

Każdego dnia na świecie kupuje się miliony produktów chemicznych w plastikowych butelkach. Wszystkie one szkodzą naszemu i tak już bardzo zanieczyszczonemu środowisku. Projekt „Just” pokazuje, jak w łatwy i naturalny sposób można zastąpić chemiczne produkty typu płyn do mycia naczyń, czy też płyn do płukania. Oto jeden z przykładów:

Reklama

Żeby wypromować akcję, w miejscach publicznych ustawiono „naturalne” banery reklamowe. Pomysł jest bardzo kreatywny i działa na wyobraźnię. Nie chodzi tutaj bowiem o promowanie żadnej marki czy produktu, ale o zmianę myślenia u ludzi. 

Oprócz banerów pojawiły się również opakowania z „naturalnymi" produktami chemicznymi, wykonane oczywiście z ekologicznego papieru. Mają ona także jedynie minimalne nadruki z czarnego atramentu.

Co myślisz o tej akcji? Trafi do ludzi? Podziel się swoją opinią na ten temat w komentarzu. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ochrona środowiska | chemikalia | WWF

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje