Sposoby na świąteczne przejedzenie!

Świąteczne potrawy i słodkości wyglądają zawsze tak kusząco, że ciężko sobie ich odmówić. Zazwyczaj kończy się to bólem brzucha i przejedzeniem. Mamy dla was garść porad, które pomogą wam poradzić sobie z tym problemem.

Pij dużo płynów

Po dużych ilościach jedzenia organizmowi przyda się porządne oczyszczenie. Pij dużo wody, gdyż jest ona niezbędna do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

Reklama

Do tego warto napić się też zielonej herbaty, gdyż ta ma właściwości oczyszczające i detoksykujące. Pamiętaj tylko, aby pić małymi łykami, gdyż to pozytywnie wpływa na metabolizm.

Nie stosuj głodówki

Głodówka to najgorsze co możesz zrobić, kiedy wcześniej się przejesz. Obniża to metabolizm, przez co będziesz się czuć jeszcze gorzej.

Jedz małe, lekkostrawne posiłki

Wiemy, że po przejedzeniu nie masz kolejnego poranka ochoty na śniadanie. Nie możesz jednak go pominąć. Dwie godziny po przebudzeniu spożyj lekkostrawny posiłek, potem jedz małe  porcje owoców, warzyw, chudego mięsa. To powinno postawić cię na nogi!

Ruch to zdrowie

Po tym jak zjadłeś za dużo najgorsze co można zrobić to iść spać, jest to bardzo niezdrowe. Lepiej udać się na spacer. Następnego dnia spacer również będzie bardzo wskazany.

Wybij napar z ziół

Trawienie poprawi napar z kopru, rumianku, dzikiej róży, mięty lub werbeny. Zioła te najlepiej wypić zaraz po zjedzeniu posiłku.

Zobacz również:

5 porad, dzięki którym nie stracisz chęci do działania

6 niezawodnych sposobów na chrapanie

10 naukowych faktów, które zmotywują cię do ćwiczeń

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: porady | Boże Narodzenie | jedzenie

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje