Dziewczyna z USA wcale nie szukała Wojtka. Jej akcja to kampania znanej marki!

Od kilku dni polski internet żył filmikami pewnej Amerykanki, która za ich pośrednictwem poszukiwała niejakiego Wojtka. Jak się jednak okazuje jej akcja wcale nie była spontaniczna i kryła się za nią kampania marketingowa pewnej znanej firmy odzieżowej. Jakiej konkretnie dowiecie się poniżej.

Historia tej dziewczyny brzmiała jak żywcem wyjęta z romantycznej komedii. Wyjazd za granicę, przypadkowe spotkanie z uroczym chłopakiem, który okazuje się być tym jedynym, a później nieoczekiwane rozstanie i brak możliwości ponownego kontaktu, bo nie zdążyli wymienić się numerami.

Reklama

Od czego jest jednak internet! Dziewczyna wrzuca do sieci krótki filmik i zwraca się do rodaków Wojtka z prośbą, by pomogli w jego poszukiwaniach, a życzliwi Polacy jak to Polacy nie dają się długo prosić i szybko zaczynają działać. Setki artykułów i wpisów, tysiące udostępnień, bariera miliona wyświetleń na YouTubie pokonana w bardzo krótkim czasie.

Nie chcesz, by zaskoczył cię dzisiaj deszcz? Pobierz darmową aplikację Weź parasol. Znajdziesz ją tutaj.

Starania nie idą na marne - kilka dni później dziewczyna wrzuca kolejny filmik, w którym dziękuje za zaangażowanie i podgrzewając atmosferę informuje, że wybiera się do Polski. Czyżby udało się jej znaleźć Wojtka?

No cóż, wątpliwości rozwiewa trzecie nagranie, za sprawą którego okazuje się, że cała akcja to sprytnie nakręcona kampania marketingowa marki Reserved. Zobaczcie zresztą sami:

Co o tym sądzicie? Czujecie się oszukani? My przyznajemy, że trochę tak, bo naprawdę liczyliśmy, że akcja dziewczyny jest szczera i kryje się za nią miłosna historia. Niestety prawda okazała się inna, co nie zmienia jednak faktu, że twórcom kampanii należą się słowa uznania, bo stworzyli niesamowicie skuteczny viral.

Zobacz również:

Allegro znów wzrusza do łez! Będzie sukces na miarę świątecznego spotu?

Coraz więcej osób szuka tajemniczego Wojtka! Wszystko przez jej wideo!

Dzieciaki z BBC powracają! Znów skradły tacie całe show!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wideo

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje